FANDOM

Angel

Angel młodzi tytani 123

Płeć Kobieta
Prawdziwe imię nieznane
Gatunek człowiek
Przynależność Akademia H.I.V.E
Bractwo zła
Przyjaciele Kyd Wykkyd (prawdopodobnie chłopak)
Jinx
Mamut
Gizmo
Cyklop
Billy numerek
Umiejętność lot
Pierwszy raz w Misja z przechwytem

Angel jest byłym studentem akademii rój i wrogiem Młodych tytanów.

Historia Edytuj

Dokładne pochodzenie Angel jest nieznane, ale w pewnym momencie dołączyła do akademii rój. Cyborg później infiltrował instytut, aby odkryć ostatnie plany ówczesnego dyrektora, Brata Krwiaka. W wyniku powstałego konfliktu akademia została zniszczona, a większość jej uczniów, w tym Angel, poszła na wolność (uciekła z akademii wraz z Kydem Wykkydem, który uratował ją przez zniszczeniem).

W pewnym późniejszym momencie Angel została zwerbowana do Bractwa zła, jak widać na końcu Homecoming cz 2, obok Kyda Wykkyda, wraz z większością byłych studentów akademii rój. Kiedy Bractwo wreszcie zrealizowało swoje plany, aby wyeliminować wszystkich młodych superbohaterów na całym świecie, wysłano Angel i Punk Rocketa, aby sprowadzili Żądło. W ostatecznej bitwie została pokonana i zamrożona tak jak reszta członków bractwa.

Wygląd Edytuj

Najważniejszą cechą Angel są jej dwa białe, pierzaste skrzydła, przez co przypomina anioła. Nosi ona czerwony tank top z błękitnym turkusem. Posiada również niebieską spódnicę, srebrny pas oraz czerwone buty na wysokim obcasie ze srebrnymi mankietami na górze. Nie widać włosów, ponieważ nosi srebrny hełm.

Umiejętności Edytuj

Angel ma dwa skrzydła wyrastające z jej pleców. Podczas gdy są schowane mają niewielki kształt, Angel może je powiększyć do woli, dając jej zdolność latania.

Występy Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Na wykładzie kyd i angel123

Kyd Wykkyd i Angel podczas jednej z lekcji