FANDOM

Argent

Argent1234.jpg

Płeć Kobieta
Prawdziwe imię Antonia (Toni) Monetti
Określenie Silver (Kid Flash)
Pochodzenie Nowa Zelandia
Pobyt Nowa Zelandia
Gatunek Człowiek
Przynależność Młodzi tytani
tytani Północy
Przyjaciele Młodzi Tytani
Gwiazdka
Płomień
Red star
Rodzina nieznana
Umiejętność Strzelanie czerwoną energią
Latanie
Broń żadna
Zajęcie Młodych Tytanów
Nie lubi Bractwa zła
Głos aktora Hynden Walch (wersja angielska)
Pierwszy raz w Calling All Titans

Historia Edytuj

Argent jest super bohaterką pochodzącą z Nowej Zelandii, której historia w serialu nie jest nigdy przybliżona. Ze względu na jej super moce, Bractwo Zła chciało ją złapać i wyeliminować. W celu zapewnienia jej bezpieczeństwa oraz połączenia Tytanów na całym świecie, Robin polecił Gwiazdce dać jej komunikator, by mogła  skontaktować się z Tytanami w razie kłopotów. 

Została złapana przez Bractwo Złą, i zamrożona jako trofeum. Dzięki atakowi tytanów na bazę Bractwa Została uwolniona przez Masa i Menosa, i szybko przyłączyła się do walki. Po zwycięstwie, Argent odwiedziła tytanów w ich wieży. 

Wygląd Edytuj

Argent12345.jpg

Dziewczyna ma duże czerwone oczy, bardzo bladą cerę, nastroszone, czarne włosy i czerwoną grzywkę. Nosi czerwono- czarną sukienkę, wysokie buty i rękawiczki za łokcie. Ma też czarny naszyjnik i spinki w tym samym kolorze. Jej styl ubierania przypomina trochę wampira.

Umiejętności Edytuj

Podstawową mocą Argent jest wytwarzanie i kontrolowanie karmazynowej energii, dzięki niej może kreować co tylko chce. Jej zdolności są podobne do Zielonej Latarni, z komiksów DC.

Występy Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki