FANDOM

Azarath01.jpg

AzarathEdytuj

Raven017.jpg

Pieczęć czuwająca nad Azarath

Jest to miejsce urodzenia Raven, znajdujące się w innym wymiarze. W serialu niewiele o nim wspomniano. W odcinku "Proroctwo", Raven wybrała się tam by poprosić swoją matkę, Arellę, o pomoc w złamaniu przepowiedni. Odbyła ona w tym celu podróż międzywymiarową, na której końcu znajdowała się pieczęć uniemożliwiająca jej wejście do środka. Dziewczyna za pomocą swojej czakry (czerwony kamień na jej czole) łamie pieczęć i otwiera bramę do wymiaru Azarath. Tam znajduje swoją matkę i błaga ją o pomoc. Niestety po odpowiedzi kobiety -"Dla Ziemi jest już za późno, tak jak za późno było dla Azarath" można wywnioskować, że miejsce to zostało zawładnięte i zniszczone przez Trygona.

WyglądEdytuj

Azarath04.jpg

Ulice miasta

Robi wrażenie bogatego i wysoko rozwiniętego miasta. Położone jest na dryfującej w powietrzu wyspie, w której dominuje kolor złoty. Na środku, widnieje świątynia Azarath, w której prawdopodobnie przyszła na świat Raven. Architektura tego miejsca zdaje się być wysoko rozwinięta, jednak ważne miejsca nie zostały dokładniej ukazane.

MieszkańcyEdytuj

1361645-jciejceo.jpg

Obecnie jedyną znaną mieszkanką Azarath jest Arella

Zanim Trygon zniszczył Azarath, zamieszkiwali go najprawdopodobniej zwykli ludzie i mnisi, którzy niegdyś sprawowali opiekę nad Raven. Kiedy jednak dziewczyna spaceruje po jego ulicach, nie spotyka żadnej żywej osoby z wyjątkiem swojej matki. Nie wiadomo czy pozostała ona jako jedyna osoba, która przeżyła atak Trygona, czy też to co widzi Raven jest tylko iluzją.

CiekawostkiEdytuj

  • Istnieje niepotwierdzona teoria, która sugeruje, że wizyta Raven w Azarath była tylko duchowa, a nie materialna.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki