FANDOM

Bestia

Beast-Boy-teen-titans-12052428-800-600

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię Garfield Logan
Pobyt Jump City
Gatunek Człowiek
Przynależność Młodzi Tytani
Przyjaciele Raven (miłość)

Robin
Gwiazdka
Cyborg(Najlepszy przyjaciel)
Terra(Utracona miłość)

Rodzina Młodzi Tytani
Rodzina Garfielda
Doom Patrol (przybrana rodzina)
Umiejętność Przemiana w dowolne zwierzę
Broń Pazury
Kły
zdolności zwierząt, w które się przemienia
Zajęcie Opowiadać dowcipy
Kiedy ktoś się śmieje z jego żartów
Rozśmieszać Raven
Nie lubi Kiedy ktoś twierdzi, że nie jest zabawny
Pierwszy raz w Dziel i rządź

Przyjaciel Tytanów i główny bohater drugiego sezonu i odcinków piątej serii "Homecoming" i "Things Change".

Czasami zachowuje się niedojrzale jak na swój wiek. Za wszelką cenę chce być uznany za zabawnego, niestety średnio mu to wychodzi.

RodzinaEdytuj

Historia Bestii z serialu nigdy nie została szczegółowo opisana. Jego prawdziwe imię to Garfield Logan czego dowiadujemy się z odcinka "Homecoming pt. II" - drugiego odcinka piątego, nieprzetłumaczonego sezonu. Według innych źródeł urodził się w rodzinie genetyków, która prowadziła badania w Afryce. Będąc dzieckiem został ugryziony przez jednego ze zwierząt laboratoryjnych i zarażony egzotycznym wirusem o nazwie Sakutia. Jego rodzicom udało się go wyleczyć, jednak efektem ubocznym podania serum były nieodwracalne zmiany w jego organizmie. Pigmentacja jego skóry i włosów zmieniły kolor na zielony, zaś jego organizm mógł odtąd przybierać formę każdego napotkanego zwierzęcia. Po śmierci jego rodziców został zaadoptowany przez małżeństwo superbohaterów - Elasti-Woman i Mento z Doom Patrol. W serialu Liga Młodych Bestia mieszka ze swoją mamą, która prowadzi rezerwat dla zwierząt w Quracu. Podczas jednej z misji tytułowa Liga zatrzymuje się na farmie, na której mieszka ośmioletni Garfield. W czasie ataku żołnierzy sąsiedniego kraju ma miejsce wybuch; na skutek czego chłopczyk zostaje ranny. Potrzebna jest transfuzja krwi. Marsjanka (siostrzenica Marsjanina Łowcy) udziela swojej. Można więc przypuszczać, że to dzięki temu Bestia posiada swoje moce ( Marsjanie są zmiennokształtni). W drugim sezonie tegoż serialu Bestia posiada już swoje umiejętności i traktuje Marsjankę jak siostrę. Wiadomo też, że jego mama wtedy nie żyje. Nie są dokładnie wyjaśnione okoliczności jej śmierci, lecz jest zasugerowany wypadek samochodowy.

MoceEdytuj

Bestia może przemieniać się w wszystkie zwierzęta jakie są lub kiedykolwiek chodziły na ziemi, a nawet więcej - W odcinku "Narzeczony" podczas ataku żołnierzy przemienia się w tamarańskiego psa. Chłopak przyznaje, że nie miał pojęcia iż potrafi tak zrobić.

Zamiana

W odcinku Tkwi w nim bestia na Garfielda wylały się chemikalia ,które sprawiły czasową zamianę w potwora.

Pierwszym etapem zachowanie arogancji wobec Raven ,następnie zamiana w bestie i zapomniałam dodać koniec z byciem wegetarianinem. W odcinku zamienił się dwa razy trudno powiedzieć w jakim czasie, prawdopodobnie podczas pełni gdyż przez okno w pokoju bestii widzimy na środku księżyc.

Edytuj

Drużyna Edytuj

Bestia utrzymuje dobre stosunki z resztą tytanów. Jego najlepszym przyjacielem jest Cyborg. Raven mimo, że pozornie stara się wzbudzić wrażenie obojętnej, to zależy jej na Bestii. W odcinku "Nigdy więcej" jedna z wersji jej osobowości wyznaje, że podobają jej się jego żarty, natomiast inna część przeprasza obu (Bestię i Cyborga) za wszystkie złe rzeczy, jakie kiedykolwiek o nich powiedziała.

Miłość Edytuj

Fani (komiks zresztą też) już od początku łączyli Bestię z Raven. W komiksach nawet tworzyli parę.Niestety w serialu ich związek został pominięty. Przez krótki czas Bestia podkochiwał się w Terrze, z którą spędził wiele miłych chwil. Miała ona niezwykłe, nadprzyrodzone zdolności geokinezy - potrafiła przesuwać oraz unosić ziemię. Dzięki temu dostała szansę na dołączenie oraz stanie się jedną z Młodych Tytanów. Jej najgorszą wadą był jednak brak całkowitej samokontroli przez co mogła np; wywołać trzęsienie ziemi. Zdawała się ona być jedyną osobą, którą Bestia umiał rozśmieszyć i jedyną, którą miał odwagę zaprosić na randkę. Niestety szybko wyszło na jaw, że jest zdrajczynią co złamało Bestii serce. Ostatecznie wróciła na stronę dobra, poświęcając swoje życie by nie dopuścić do eksplozji wulkanu - po tym zdarzeniu zamieniła się w kamienny posąg. Terra wróciła dopiero w ostatnim odcinku "Things change", ale prawdopodobnie utraciła całą pamięć. Oficjalnie nigdy nie wyjaśniło się jak, dlaczego ani po co wróciła, oraz czy rzeczywiście nic nie pamięta.

Spis odcinków poświęconych postaciEdytuj

Sezon IEdytuj

Sezon IIEdytuj

Sezon IIIEdytuj

Sezon IVEdytuj

Sezon VEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Bestia należał do Doom Patrolu.
  • Był pierwszą osobą, którą Raven dobrowolnie przytuliła
  • Kolor jego skóry jest najbardziej specyficzny z całej drużyny
  • W Młodych Tytanach: Akcja! Bestia całował się z Raven.
  • W Młodych Tytanach: Akcja! W przeciwieństwie do zwykłej wersji Młodych Tytanów Raven podkochuje sie w Bestii
  • W odcinku ,,Narzeczony'' Bestia przemienia się w tamarańskiego psa.
  • Należał do Ligi Młodych. (z innych źródeł)
  • Jego imię jako jedyne z drużyny zostało w prost powiedziane.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki