FANDOM

Bob

Bob

Prawdziwe imię nieznane
Określenie Bob
Pochodzenie powstał z Nufu
Pobyt Mega mięsne mięcho
Gatunek nufu
Przynależność Nufu
Przyjaciele jego liczni bracia
Rodzina Nufu (twórca)
bracia
Umiejętność regeneracja
Broń brak
Pierwszy raz w Pracownik miesiąca

Bob jest sługą Nufu, który go stworzył oraz wrogiem Bestii.

Historia Edytuj

Bob jest podmiotem stworzonym przez źródło, liderem obcych sił zadaniowych, który przybył na ziemie w celu pozyskania źródła energii dla swojej technologi. Tym źródłem energii były ziemskie krowy. Ze swojej kryjówki wysyłał spodki do porywania krów. Bob został stworzony jako manager restauracji, pod którą ukrywał się Nufu.

Naloty na farmy przyciągnęły uwagę Młodych tytanów, ale za każdym razem udawało się uciec spodkom. Bestia zatrudnił się w restauracji chcąc zdobyć gotówkę na wymarzony motorower. Chłopak był weganinem, przez co nie łatwo było mu sprzedawać mięso, do czasu kiedy dowiedział się od Boba, że dla pracownika miesiąca czeka nagroda w postaci motoroweru.

Wreszcie Bestia odkrył tajemnice lokalu i odkrył istnienie Nufu. Porwał więc go i przesłuchiwał. Kiedy nie chciał ujawnić swoich planów z własnej woli, chłopak zagroził, że go zje. Powstrzymał plany Nufu i jego armie dzięki poznaniu ich słabości. Bestia rozpuścił Boby wodą, a Cyborg przypadkowo zjadł Nufu.

Bob został zreformowany i wcielony do szeregu Bractwa zła. Tak jak pozostali członkowie bractwa został zamrożony.

Występy Edytuj

Sezon 4 Edytuj

Sezon 5 Edytuj