FANDOM

Doom patrol

Doom Patrol to grupa superbohaterów, której celem jest powstrzymanie złej organizacji - Bractwo Zła.

Historia Edytuj

Od dnia, w którym została utworzona, Doom Patrol poświęcił się powstrzymaniu Bractwa Zła przed przejęciem świata. Ich ciągły wysiłek sprawił, że stali się znani na całym świecie, co w końcu przyciągnęło uwagę super-mobilnego sieroty o imieniu Bestia, który starał się dołączyć do nich, aby wyrobić sobie nazwisko. Po tym, jak włamał się do ich tajnej bazy, Mento, lider, był pod wrażeniem umiejętności Bestii i postanowił uczynić z młodego zmiennokształtnego oficjalnego członka Doom Patrol.

Podczas jednej z misji Doom Patrol postanowił powstrzymać Bractwo od stworzenia generatora czarnej dziury. Misja stała się trudniejsza, gdy większość Doom Patrol, z wyjątkiem Bestii, została schwytana, a gdy chłopak otrzymał rozkaz powstrzymania Bractwa, zamiast tego wybrał swoją drużynę. Ponieważ nie posłuchał rozkazu Mento, powstała różnica między nimi. Nie jest jasne, kiedy dokładnie i dlaczego Bestia odszedł, ale wydaje się, że ta szczelina nie została jeszcze naprawiona.

Kilka lat później Bestia otrzymał sygnał o niebezpieczeństwie od Mento. Po otrzymaniu go chłopak udał się na ratunek swoim starym kolegom z drużyny. Po pokonaniu Bractwa zła oraz zniszczeniu drugiego generatora czarnych dziur, Doom Patrol wrócił do swojej kwatery głównej.

Członkowie Edytuj

Doom Patrol składa się z lidera - Mento i innych super ludzi znanych jako Elasti-Girl, Negative Man, Robot-Man i dawniej z Bestii.

  • Mento - Przywódca grupy. Potrafi on czytać w myślach i wysyłać rodzaj fali mózgowej, która niszczy rzeczy podczas kontaktu. Zawsze ma umysł skoncentrowany na swojej myśli i jest gotów poświęcić swoich kolegów z drużyny dla misji, wiedząc co się stanie jeśli nie będą w stanie pokonać Mózgu.
  • Elasti-Girl - Może stać się gigantyczna do woli. Jest uważana za prawą rękę oraz żonę Mento. Szanuje wszystkich swoich kolegów z drużyny. Często kłóci się z Mento, broniąc Bestie. Jest gotowa poświęcić swoje życie za swoją misję.
  • Negative Man - Choć nie jest najsilniejszym z grupy, jest w stanie oddzielić się od swojego ciała i stać się istotą eteryczną do infiltracji i zniszczenia maszyn. Często pomaga drużynie, gdy mają problemy z otoczeniem. To on powstrzymuje bomby przed trafieniem kolegów z drużyny.
  • Robot Man - super potężny i niewrażliwy robot z jedyną ludzką częścią będącą mózgiem, jest tym, co Cyborg uważa za "wczesny prototyp" samego siebie. Jego upadek polega na tym, że ma przycisk wyłączenia.
  • Bestia (dawniej) - najmłodszy członek grupy i zmiennokształtny. Miał już dość tego, że Mento krzyczał na niego, a zwłaszcza za to, że pozwalał na poświęcenie swojej drużyny na darmo. Odszedł od drużyny i dołączył się do Młodych tytanów.