FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Odcinek rozpoczyna się wtargnięciem Popielarza na teren więzienia. Zatrzymuje go robin i pozostali tytani. Po stoczonej walce przestępca ucieka, ale robin i cyborg chcą go zatrzymać gromem dźwiękowym, niestety podczas wykonywania ataku bohaterowie zaczepiają się o własne nogi, co skutkowało przewróceniem się, i nie powstrzymania Popielarza, który uciekając zniszczył ściany więzienia, dzięki czemu więźniowie wydostali się ze swoich cel. Kamienny stwór kieruje się do niebezpiecznego pomieszczenia, w którym jest tuba z wodą, a w środku niej jest śpiący mężczyzna. Po nieudanej akcji robin i cyborg pokłócili, się a Cyborg opuścił drużynę. Po kłótni przenosimy się do kryjówki Slade'a, gdzie pojawia się Popielarz z tubą i ma go obudzić, kiedy to się staje mężczyzna oznajmia, że jest człowiekiem tylko wtedy kiedy śpi, o czym slade wiedział. Po chwili uwięziony człowiek zmienia się w Plazmusa, stwora, który składa się z błota, i niszczy tubę. W wieży tytanów bohaterowie przeżywają odejście Cyborga. Alarm przerywa im rozmowę, muszą powstrzymać Plazmusa, który zaatakował fabrykę chemikaliów, kiedy myśleli, że już go pokonali, stwór się podzielił na kilka części, i zaczął gonić bohaterów. Jeden z nich kiedy gonił Robina, zepchną go do kadzi z niebezpiecznymi substancjami. Chłopak by spadł gdyby nie nagłe pojawienie się Cyborga. Złapał chłopaka zanim spadł. Dzięki niemu pokonali stwora, usypiają go, i zmieniając go z powrotem w człowieka. Kiedy bestia wspomniał o Popielarzu, Cyborg pokazuje złapanego wcześniej kamiennego przestępce. Na końcu robin zdaje sobie sprawę, że to musiało być zaplanowane wcześniej.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Wrogowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki