FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Kontroler napada na wieżę Tytanów, ale nikogo tam nie zastaje - oprócz Jedwabka. Kontroler postanawia poczekać na powrót lokatorów. W tym samym czasie Tytani Wschodu lecą do Młodych Tytanów - gdy dotarli na miejsce, Kontroler napada na nich myśląc, że są oni ekipą Młodych Tytanów. Gdy się jednak dowiaduje kim naprawdę są, mówi, że nie chce z nimi walczyć i tylko szuka Tytanów. Gdy Tytani Wschodu dowiadują się, że on ich nie zna i nie uznaje ich za prawdziwych Tytanów, Zaczynają ze sobą walczyć. Gdy tytani zaczynają przegrywać, Kontroler ucieka a oni sami znajdują przerażonego Jedwabka. Włącza się alarm. Tytani Wshodu lecą na ratunek, jednak każdy mówi im że czeka na Młodych Tytanów. Chcą pokazać, że są lepsi. Po wygranej walce myślą, że na zawsze zajęli miejsce Robina, Gwiazdki, Raven, Cyborga i Bestii. Mieszkańcy myślą że to oni tylko w innych kostiumach. Wracają do wieży Tytanów. Kontaktuje się z nimi Kontroler. Za pomocą pilota wciąga ich do środka. Kłamie mieszkańców, że oni pozbyli się Tytanów i chcą zawładnąć Światem. Każe im zrobić rzeczy, aby przekonali wszystkich, że są tacy dobrzy. Przy okazji pokazuje im że Robin, Gwiazdka, Cyborg, Raven i Bestia poradziliby sobie. Pokonują powoli każdą trudność, co jeszcze bardziej rozwściecza Kontrolera. Nawet więźniowie których pokonali Młodzi Tytani myślą, że Tytani Wschodu są lepsi. Po pokonaniu Kontrolera, dzwonią do Cyborga. Mówi im, że jak wrócą, to będą musieli wracać do swojej wieży, bo Tytani mają teraz inny problem: są na pokrytym śniegiem lądzie i próbują złapać przestępcę. Tytani Wschodu jednak nie chcą zostać w mieście. Stwierdzili, że to nie robota dla nich, tylko dla Młodych Tytanów i wrócili do swojej wieży.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Tytani Wschodu Edytuj

Wrogowie Edytuj