FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Gordianie03

Gordianie

Akcja rozpoczyna się na statku kosmitów - Gordianów. Ich misją jest przetransportowanie młodej Tamarańskiej kosmitki - Gwiazdki - do Citadel. Ta jednak z pomocą swej nadludzkiej siły, wyłamuje drzwi więzienia i ucieka na najbliższą możliwą planetę - Ziemię. Ląduje na ulicach miasta Jump City. Lecąc z ogromną prędkością, wygląda niczym spadająca gwiazda czym zainteresował się Robin, który walczył wówczas (jeszcze samotnie) z drobnym rabusiem. Chłopak udaje się w stronę gdzie według niego miał spaść dziwny obiekt. Na miejscu zastaje rozwścieczoną kosmitkę, która próbuje oswobodzić się ze specjalnych kajdanek, uniemożliwiających jej miotanie kulami energii.
Kajdanki02

Kajdanki, których Gwiazdka nie mogła się pozbyć

Wykorzystuje przy tym ogromną siłę jaką posiada, przez co niszczy budynki i samochody. Nie przypomina również Gwiazdki jaką w późniejszym czasie wszyscy znają. Ma na sobie czarny strój i metalowe fragmenty/ochraniacze na rękach i brzuchu (przypomina to raczej ubiór Komety
Star04

Strój Gwiazdki po przybyciu na Ziemię

. Na głowie natomiast widnieje coś na wzór Tamańskiej korony. Robin z założenia przyjmuje, że dziewczyna jest zła i należy z nią walczyć, co też robi. Wkrótce dołączają się do niego Bestia - jeszcze w masce z Doom Patrolu - i Cyborg, ubrany w bluzę i dres. Mimo wszelkich prób młoda kosmitka wydaje się nie do pokonania, a najbardziej zdumiewająca jest jej siła. Sytuacja zmienia się kiedy z za rogu ulicy wychodzi młoda Azarath'ka - Raven. Proponuje ona by zamiast walczyć spróbować spokojnie porozmawiać z kosmitką. Zadania podejmuje się Robin, który uwalnia dziewczynę z kajdanek. Ta w zamian go całuje, co jak się później okazało, miało na celu tylko i wyłącznie przyswojenie sobie ludzkiego języka. Przekazuje ona aby wszyscy zostawili ją w spokoju o ile nie chcą by miasto zostało zniszczone. W tym czasie Gordianie nakłaniają mieszkańców Jump City, do wydania Tamaranki pod groźbą destrukcji. Wybrakowani jeszcze "Tytani" szukają dziewczyny i znajdują ją zajadającą się w sklepie. Wtedy opowiada im ona historię przybycia na Ziemię i wyznaje, że jest dla Gordianów czymś w rodzaju nagrody.
Go01

Gwiazdka opowiada o swoim przybyciu (Bestia w masce)

Wówczas reszta postanawia pomóc kosmitce - nawet Raven, która początkowo nie chciała. Formuje się grupa nowych superbohaterów o nazwie Młodzi Tytani. Wspólnymi siłami pokonują Gordiańskich strażników i tym samym ratują miasto przed zniszczeniem. Końcowa scena pokazuje całą piątkę stojącą na wyspie, na której w krótce powstanie wieża Młodych Tytanów. Gwiazdka przedstawia wszystkim swoje imię i stwierdza, że ma zamiar już tu zostać.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Wrogowie Edytuj

  • Gordanianie

CiekawostkiEdytuj

  • Bestia nosił wtedy maskę z Doom Patrol, którą Cyborg uznał za głupią.
  • Robin stwierdził, że woli pracować sam niż w grupie.
  • Zanim Gwiazdka pocałowała Robina przez cały czas mówiła w Tamarańskim dialekcie
  • Gwiazdka twierdzi, że w języku Tamarańskim nie występuje słowo "miły".
  • Wyszło na jaw, że na samym początku znajomości, Raven na prawdę uważała Bestię za zabawnego.
  • Gordianie debiutują w tym odcinku.
  • Robin na koniec mówi: "When there's trouble You know who to call" ("Gdy masz kłopoty wiesz po kogo dzwonić"). Jest to tekst występujący w każdym odcinku w piosence tytułowej.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki