FANDOM

Gordianie

Gordianie03.jpg

Określenie Gordianie
Pochodzenie Nieokreślona planeta
(poza Układem Słonecznym)
Pobyt Statek kosmiczny
Gatunek Kosmici
Umiejętność Wysoko rozwinięta technologia
Duża siła
Broń Wynalazki technologiczne
Nowoczesne urządzenie obronne (elektryczny kij)
Nie lubi Młodych Tytanów
Pierwszy raz w Go!

DebiutEdytuj

Pojawili się wyłącznie w odcinku "Go!" piątego - nieprzetłumaczonego - sezonu.

OsobowośćEdytuj

Gordianie05.jpg

Trogaar

Stanowią czarny charakter. Jedynym rozpoznawalnym wśród nich osobnikiem jest Troogaar. Na podstawie jego osobowości wiadomo, że Gordianie są w stanie zrobić bardzo wiele by osiągnąć zamierzony cel. Są też bardzo posłuszni swojemu dowódcy i wykonują jego polecenia bez większego namysłu.

RolaEdytuj

Star03.jpg

Nowo powstała grupa młodych superbochaterów - Młodzi Tytani

Byli oni oprawcami i porywaczami Gwiazdki w odcinku Go!. Młoda kosmitka miała zostać przez nich przetransportowana do Citadel. Stanowiła dla nich również swego rodzaju nagrodę. Kiedy jednak dziewczyna dała radę uciec ze statku i polecieć na Ziemię, ci postawili jej mieszkańcom (miasta Jump City) ultimatum - albo wydadzą im młodą kosmitkę z powrotem, albo Gordianie wysadzą miasto. Ostatecznie jednak pokonuje ich nowo utworzona grupa młodych superbohaterów - Młodzi Tytani - w których skład wchodzi Robin, Raven, Bestia, Cyborg i sama uciekinierka - Gwiazdka.

WyglądEdytuj

Gordianie04.jpg

Są dużymi wysokimi i w miarę dobrze umięśnionymi stworzeniami o rybiej twarzy i czerwonych oczach. Ich skóra jest koloru niebiesko-zielonego najprawdopodobniej pokryta łuskami. Na ogonie i rękach znajdują się jaśniejszego koloru płetwy. Natomiast na plecach znajdują się dwie odstające kończyny na wzór skrzydeł.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki