FANDOM

Grizlołak

Wildebeast tv

Płeć Meżczyzna
Prawdziwe imię nieznane
Pochodzenie nieznane
Pobyt Meksyk
Gatunek zwierzęcy mutant
Przynależność Młodzi Tytani
Tytani południa
Przyjaciele Płomień
Pantha
Rodzina Pantha - w komiksach DC
Umiejętność Nadludzka siła
wysoka wytrzymałość
ostre rogi
Broń żadna
Pierwszy raz w Stawka większa niż wszystko

Grizlołak jest super bohaterem i honorowym tytanem.

Historia Edytuj

Jego historia nie jest znana, aż do swym niechętnym udziałem w turnieju stworzonego przez Mistrza gry, gdzie pierwszy raz spotkał męską część Młodych tytanów, niezależnego bohatera Wodnika, Płomienia, Szybkiego oraz drobnego przestępce Gizmo. Został przydzielony do walki z Bestią i wygrał głównie dlatego, że jego przeciwnik popełnił poważny błąd. Następnego przeszedł do finału, przez eliminacje Cyborga, razem z Szybkim oraz Robinem. Został pokonany przez ich połączoną siłę. Kiedy Robin pokonał Mistrza gry, dostał komunikator tytanów, stając się honorowym tytanem.

Bractwo zła wysłało Madame Rouge, aby odebrała jego komunikator. Został przewieziony do bazy Bractwa zła i zamrożony jako trofeum. Niedługo później do kolekcji dołączyli pozostali honorowi tytanie a także Robin. Został uwolniony dzięki atakowi Bestii na wrogą bazę. Współpracując z Płomieniem oraz Jinx, pokonali ich wspólnego antagonistę - Madame Rouge. Po walce wstąpił do innych tytanów w ich wieży.

Umiejętności Edytuj

Grizlołak posiada nadludzką siłę oraz wytrzymałość. Jego rogi mogą być teoretycznie używane jako bron, ale nigdy nie było widać jak rzeczywiście to robi. Jego robi są wykonane z bardzo mocnego materiału, zdolnego zatrzymać ataki energetyczne.

Występy Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC, Grizlołak jest rzeczywiście synem Panthy. W serialu są tylko dobrymi przyjaciółmi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki