FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Bractwo zła buduje maszynę wytwarzającą czarne dziury. Doom Patrol (do którego kiedyś należał Bestia) próbuje zniszczyć tę maszynę. Po krótkiej walce trafiają do pomieszczenia, w którym znajduje się maszyna. Jest tam też mózg wraz ze swoim ochroniarzem: wielkim gorylem. Ten goryl złapał Bestię, a reszta członków Doom Patrolu zostaje uwięziona. Kiedy mózg ma zamiar uciec, Bestia podnosi się z ziemi i zmienia w ogromnego dinozaura, lecz zamiast zająć się Mózgiem, ten ratuje „rodzinę”. Lider grupy, Mento ma za złe Bestii, że ten nie posłuchał rozkazu i wyrzuca go z drużyny. Kilka lat później (tzn. w czasach które znamy z kreskówki) do Tytanów przybywa lokalizator od Doom Patrolu, za pomocą którego proszą oni Bestię o pomoc. Tytani wyruszają więc do dżungli, w której znajdują się wszyscy członkowie z Doom Patrolu. Tam znajdują jedynie wrak ich samolotu, lecz po chwili spotkali zepsutego Robotmana. Cyborg naprawia go, następnie cała szóstka wyrusza na poszukiwanie kryjówki Mózga. Tytani włamują się do kryjówki, ratują uwięzionych członków Doom Patrolu oraz walczą z obstawą Mózga. Kiedy prawie wszyscy bohaterowie (Doom Patrol oraz Tytani bez Bestii) zbierają się na środku, zostają uwięzieni w niezniszczalnej od środka klatce. Bestia, który został odrzucony na bok podczas walki staje przed kolejnym trudnym wyborem. Decyduje się on jednak, żeby uwolnić przyjaciół.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Sojusznicy Edytuj

  • Doom Patrol (debiut)
    • Mento (lider)
    • Elasti-girl
    • Negatiw Man
    • Robot Man

Wrogowie Edytuj

  • Bractwo Zła (debiut)
    • Mózg (lider)
    • Monsieur Mallah
    • Madam Rouge
    • Generał Inmortus

Więcej z Fandomu

Losowa wiki