FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Doom Patrol oraz Tytani ustalają miejsce pobytu Mózga. Mento, który czytał w myślach mózgowi, wie gdzie on zamierza się wybrać. Mówi on Bestii, żeby wyruszył wraz z nimi na poszukiwanie go, jednak zabrania Tytanom udziału w wyprawie. Po drodze atakuje ich robot Mózga. Robotman walczy z nim, a reszta członków Doom Patrolu musi uciekać i zostawić przyjaciela. Następnie czwórka bohaterów zostaje zaatakowana przez armie czołgów i w trakcie tej potyczki tracą kolejnego członka. Niedaleko od poprzedniego miejsca ataku, powstaje zagrożenie od załamującej się skały. Elasti-Girl musi ją zatrzymać, opuszczając Mento i Bestię. Bestia pragnie jej pomóc, gdy skała ją przygniata, lecz Mento nie pozwala mu. Kończy się to buntem Bestii. Dochodzą jednak do porozumienia i wspólnie wdzierają się do nowej lokacji Mózga. Kiedy obaj byli w krytycznym momencie sytuację ratują tytani oraz pozostali członkowie Doom Patrolu. Walczą wszyscy oprócz Bestii, który ma za zadanie powstrzymać Mózga. Mózg ma zamiar uruchomić maszynę tworzącą czarne dziury, aby zniszczyć świat, zaczynając od wieży tytanów. Bestia jednak zmienia cel ataku na miejsce, w którym się znajdują - po czym włącza maszynę, a obie ekipy muszą uciekać. Doom Patrol jest bardzo wdzięczny Bestii za unicestwienie maszyny. W tym odcinku dowiadujemy się o prawdziwym imieniu Bestii.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Sojusznicy Edytuj

  • Doom Patrol
    • Mento
    • Elasti-girl
    • Negative Man
    • Robot Man

Wrogowie Edytuj

  • Bractwo Zła
    • Mózg
    • Monsieur Mallah
    • Madam Rogue
    • Generał Immortus

Więcej z Fandomu

Losowa wiki