FANDOM

Opis odcinka Edytuj

18.jpg
Przybyły z przyszłości Czasm - (ang. Warp)- próbuje ukraść Zegar Wieczności i wrócić z nim do swojej teraźniejszości. Gwiazdka, ścigając go, uszkadza jego urządzenie do podróży w czasie; w rezultacie oboje lądują w przyszłości, ale nie tej, do której podążał przestępca. Dziewczyna rusza na poszukiwanie przyjaciół, jednak Wieża, gdzie mieszkali, jest zrujnowana. Wegetujący tam Cyborg informuje Gwiazdkę, że od jej zniknięcia minęło 20 lat, a drużyna Tytanów rozpadła się. Niezrażona Tytanka rusza na poszukiwanie. Okazuje się, że Bestia jest atrakcją w cyrku, a Raven postradała zmysły, uważając m.in. Gwiazdkę za złudzenie. Jedynie Robin – działający samodzielnie pod pseudonimem Skrzydło (ang. Nightwing)- pomaga dziewczynie i zbiera całą drużynę w celu powstrzymania Czasma, który chce wrócić do siebie z Zegarem. Tytani obezwładniają go, a Gwiazdka wraca do swojej teraźniejszości z łupem Czasma.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Wrogowie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku pojawia się Czasm.
  • W przyszłości Bestia nie ma masy włosów i jest atrakcją w cyrku, Raven jest biała, Cyborg stary, a Robin jest Skrzydłem (Nightwing'em).
  • Tu widać można kostium robina który nosi manekin.

GaleriaEdytuj

Nightwing.jpg

Robin jest Nightwing'em w przyszłości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki