FANDOM

Johny Zgniłek

516466-061 1

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię Johny Zgniłek
Pochodzenie Jump City
Pobyt Jump City
Gatunek człowiek
Przynależność Bractwo zła (dawniej)
Rodzina nieznana
Broń pistolet energetyczny
Pierwszy raz w Kontuzja

Johny Zgniłek jest łotrem i wrogiem Młodych tytanów.

Historia Edytuj

Pierwszy raz pojawił się w odcinku Kontuzja gdzie powodował chaos na ulicach. Robin podczas patrolu próbował go złapać na własną rękę. Po zmienieniu rzeczywistości przez Larrego, Johny zamierzał odkryć źródło anomalii. Wskoczył do słupa energii, gdzie przekształcił się w piekielną wersje samego siebie, dając mu super moce zmiany miasta na jego podobieństwo. Został unieszkodliwiony przez Robina i Larrego, a jego moc została mu odebrana.

Jakiś czas później, Johny wrócił do miasta ze swoim własnym robotem przypominającego buldoga, o imieniu Wrex. Robot został zniszczony, ale jemu udało się uciec, dzięki czemu mógł powrócić z jeszcze większym robotem - Wrexzillą. Zanim mogli rozpocząć walkę zostali zjedzeni przez zmutowanego Jedwabka. Został zamknięty w więzieniu po tym jak Jedwabek powrócił do dawnej formy.

Brał udział w wyścigu DDD, a jego demoniczne moce zostały przywrócone. Został wyeliminowany z wyścigu, po tym jak Czerwony X spowodował karambol. Został zrekrutowany przez Bractwo zła. Brał udział w walce pomiędzy tytanami i Bractwem, ale nie wiadomo czy został zamrożony tak jak cała reszta.

Występy Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki