FANDOM

Kardiak

Kardiak

Płeć nieznana
Prawdziwe imię nieznana
Pochodzenie nieznane
Pobyt nieznane
Gatunek nieznany
prawdopodobnie cyborg lub maszyna
Przynależność Bratwo zła
Umiejętność przekształcanie ciała
formowanie urządzeń mechanicznych ze swoich macek
regeneracja uszkodzeń
latanie
Broń macki
Pierwszy raz w Zły urok

Kardiak jest maszyną przypominające gigantyczne serce. Jest on wrogiem młodych tytanów.

Historia Edytuj

Jego dokładne pochodzenie jest owiane tajemnicą. jego jedynym zajęciem jest porywanie dzieci. Prawdopodobnie w tym celu został zbudowany.

Pierwszy raz pojawił się w odcinku Zły urok, gdzie usiłował porwać chłopca z placu zabaw. Kiedy pojawili się tytani próbował uciec, aż Raven użyła swoje usprawnienia, które rozerwały go na strzępy. Jego fragmenty wpadły do lokalnej sieci kanalizacyjnej, gdzie mógł w spokoju zregenerować uszkodzenia. Podjął się kolejnej próby porwanie. Tym razem zamierzał porwać dziewczynkę z jej sypialni. Tytani interweniowali, mógł uciec gdyby Raven nie użyła swoich nowych mocy, które wymknęły się z pod kontroli narażając dziecko.

Później Kardiak został wcielony w szeregi Bractwa zła, które zamierzało pozbyć się młodych tytanów z całego świata. Zgodnie z rozkazami, zasadził się na Bestię, ale został przez niego pokonany. Jak cała reszta bractwa został pokonany i zamrożony przez tytanów.

Występy Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki