FANDOM

Kataru

Kataru

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię kataru
Określenie brak
Pochodzenie wschodnia Azja
Pobyt nieznane
Gatunek człowiek
Przynależność Bractwo zła
Rodzina nieznana
Umiejętność wykwalifikowany wojownik
akrobacja
zwiększona siła
Pierwszy raz w Wyprawa

Kataru jest złoczyńcą i wrogiem młodych tytanów.

Historia Edytuj

Kataru jest uzdolnionym wojownikiem ze sporą znajomością sztuk walki, którego największą ambicją było szkolenie z Wielkim mistrzem. Jednak jego pierwsza próba nie powiodła się, więc wymyślił plan. Udał się do Jump City, gdzie kradł, aby zwrócić uwagę Robina. Z łatwością odparł jego ataki, a kiedy został spytany gdzie się szkolił odpowiedział że u wielkiego mistrza.

W celu usprawnienia swoich umiejętności walki, Robin udał się do Azji, aby odszukać prawdziwego mistrza. Mimo niecierpliwości i testów czyhających na niego, udało mu się dostać na szczyt góry. Była to część planu Kataru - Robin miał przejść testy za niego. Chociaż miał ekwipunek Robina to został pokonany przez jego nowe umiejętności. Wielki mistrz ukradkiem obserwował postępy Robina, a Kataru nazwał złodziejem i oszustem, kazał wyrzucić go se swojej góry.

Wkrótce dołączył do Bractwa zła. Został wysłany do Japonii, gdzie pokonał honorowego tytana - Bushido. Podczas ostatecznej bitwy Bushido zemścił się na nim kopiąc go prosto w twarz, przewracając go. Warto zauważyć, że dostał wiele razy, ale nie został znokautowany tymi atakami.

Występy Edytuj

Sezon 4 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki