FANDOM

Kole

Kole Teen Titans789.png

Płeć kobieta
Pobyt jaskinia pod lodowcem
Gatunek prawdopodobnie człowiek
Przynależność honorowi Młodzi Tytani
Przyjaciele Gnarrk

Młodzi Tytani

Umiejętność przemiana w kryształ
Pierwszy raz w Kole

Historia Edytuj

Kole jest dziewczyną, która uciekła od świata na powierzchni, od ludzi którzy chcieli wykorzystywać jej moc do własnych celów. Nie zostały ujawnione okoliczności, w jaki sposób odnalazła drogę do prehistorycznego świata dinozaurów, gdzieś na Arktyce. Spotkała tam neandertalskiego Gnarrka, która stał się jej najlepszym przyjacielem. Mieszkała tam spokojnie do czasu kiedy Dr. światło, zbudował urządzenie, które dzięki zorzy polarnej, sprawi, że będzie jeszcze groźniejszy. Syntetyczny diament okazał się być niewystarczający. Ujrzawszy umiejętności Kole, chciał ją użyć jako nowy element ogniskowy do swej machiny. Została uratowana przez Gnarrka i tytanów, którzy mianowali ją honorowym tytanem.

Kiedy Bractwo zła uruchomiło swój plan zniszczenia tytanów na całym świecie, ona i Gnarrk pojawili się w bazie Bractwa, aby pokrzyżować ich plany. Było widziana obok Gnarrka, w towarzystwie innych bohaterów w wieży Młodych tytanów.

Osobowość Edytuj

Kole jest odważna, czuła i troskliwa. Przyjaźni się z Gnarrk'iem. Jest jego najlepszą przyjaciółką. Bardzo jej na nim zależy.

Wygląd Edytuj

Ma duże, niebieskie oczy; różowe włosy, z których sterczą jakby antenki. Ubiera się w niebieską sukienkę z długimi rękawami, kołnierzem i czarnymi detalami. Nie wiadomo ile ma lat.

Umięjętności Edytuj

Kole potrafi się przemienić w organiczny diament, dzięki czemu jest prawie niezniszczalna. W tej postaci może również absorbować energie.

Występy Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żyje w jaskini, w której są dinozaury.

Galeria Edytuj

Kole3456.jpg
GnarrkKole657.jpg

Kole i Gnarrk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki