FANDOM

Kontrolnik

Control.jpg

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię nieznane
Pochodzenie Ziemia
Pobyt Jump City
Gatunek człowiek
Przynależność Bractwo Zła
Rodzina nieznana
Broń super pilot
Zajęcie być "cool"
Nie lubi Młodych tytanów
Pierwszy raz w Czysty strach

Kontrolnik jest łotrem i wrogiem Młodych tytanów

Historia Edytuj

Kontrolnik pierwszy raz pojawił się w odcinku Czysty strach, gdzie zamierzał ukarać niewinnego pracownika sklepu za brak jednego z jego ulubionych filmów "Warp Trek V". Kiedy pojawili się tytani, ożywił on telewizor, dwie kasety, półkę wideo, dwa kartony z filmami i bliżej nieokreśloną ilość cukierków. Został jednak szybko pokonany.

Jakiś czas później uciekł z więzienia, i dzięki lokalnemu sklepu elektronicznemu teleportował się do wymiaru TV. Napawał się tym, że tytani nie są w stanie go złapać. Dzięki swojej ogromnej wiedzy z zakresu filmów, był wstanie zyskać kilka dodatkowych super umiejętności i broni. Bestia jako fan filmów, był wstanie pokonać kontrolnika.

Później został uwolniony przez Bractwo zła, aby zasilić ich szeregi. Chciał się zemścić na tytanach, więc udał się do ich siedziby, ich nie było, ale natknął się na Tytanów wschodu. Ponieważ nigdy o sobie nie słyszeli, kontrolnik został szybko został zmuszony do odwrotu. Zmienił swoją zemstę na szereg wyzwań dla tytanów wschodu. Zdobyli jednak oni na opinii publicznej, przez co przyniosło mu to kolejną normę w więzieniu.

Pojawił się jako jeden z zawodników DDD, gdzie zamierzał zdobyć walizkę Robina. Został wyeliminowany z wyścigu przez Czerwonego X, który spowodował karambol z pozostałymi przestępcami.

Kiedy Bractwo zła wcieliło swój plan na zniszczenie tytanów na całym święcie, on został wysłany do przechwycenia honorowego tytana - Kilowata. Ostatecznie został pokonany przez Cyborga i, podobnie jak reszta Bractwa, został zamrożony przez tytanów.

Umiejętności Edytuj

Kontrolnik jest geniuszem technologicznym, specjalizującym się w wypaczania rzeczywistości. Jego główną bronią jest pilot, dzięki któremu jest ożywiać przedmioty.

  • Wzywanie różnych postaci z wymiaru filmowego.
  • Potrafił synchronizować osoby aby te mówiły w jednym języku.

Występy Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Sezon 4 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kontrolnik został stworzony wyłącznie dla serialu Młodzi tytani, tzn : nie istnieje w komiksach.
  • Wydaje się mieć świadomość, że jest w kreskówce. Nie raz łamał czwartą ścianę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki