FANDOM

Lalkarz
Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię Nieznane
Pochodzenie Prawdopodobnie stworzyła go Mamcia oczko
Pobyt Jump City
Gatunek Marionetka
Przynależność Bractwo Zła
Umiejętność Przenoszenie świadomości ludzi do kukiełek i na odwrót
Głos aktora Tracey Walter
Pierwszy raz w Zamiana

Historia Edytuj

W odcinku Zamiana chcąc kontrolować Jump City, wysłał paczkę do młodych tytanów, w której znajdowały się ich kukiełkowe podobizny. Zdołał uwięzić w nich Cyborga, Bestie i Robina kiedy spali, za pomocą specjalnego kontrolera wyglądający jak przedmiot do kontrolowania kukiełek. Dzięki zaklęciu Raven, ona i Gwiazdka nie trafiły do kukiełek, ale niechcący dziewczyny zamieniły się ciałami. Lalkarz kazał je znaleźć. W opuszczonym teatrze odprawiał rytuał, dzięki któremu byłby wstanie na dobre pozbyć się męską część tytanów. Kontroler został zniszczony, a chłopaki odzyskali swoje dawne ciała. Po przegranej walce Lalkarz wrócił do swej wcześniejszej formy - kukiełki bez świadomości.

W piątym sezonie prawdopodobnie został wskrzeszony i zatrudniony przez Bractwo zła. Pojawił się w odcinku Revved Up jako jeden z konkurentów w wyścigu zainicjowanego przez DDD. Został zdyskwalifikowany przez masową kraksę spowodowaną przez Czerwonego X'a, który współpracował z Robinem na czas trwania wyścigu.

Kiedy Bractwo zła realizował swój plan, który polegał na wyeliminowaniu młodych superbohaterów na całym świecie. Lalkarz wspierał Kontrolnika, w pokonaniu honorowego młodego tytana, Kilowata. Został pokonany tak jak reszta Bractwa, ale nie został ukazany jako jeden z zamrożonych przeciwników, więc prawdopodobnie uciekł.

Umiejętności Edytuj

Lalkarz zbudował urządzenie do przenoszenia świadomości ludzi do lalek, dzięki temu mógł całkowicie kontrolować ich ciała.

Występy Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki