FANDOM

Larry

Larry.jpg

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię Nosyarg Kcid
Określenie Larry
Pochodzenie inny wymiar
Pobyt inny wymiar
Gatunek prawdopodobnie człowiek
Przynależność Młodzi Tytani
Przyjaciele Robin (idol)
Młodzi Tytani
Rodzina Robin (odpowiednik z innego wymiaru)
Umiejętność kontrola nad tkaniną wszechświata
Broń palec zaginający czasoprzestrzeń
Zajęcie Robina
Nie lubi każdego kto nie lubi Robina
Pierwszy raz w Kontuzja

Historia Edytuj

Nosyang Kcid jest mieszkańcem innego wymiaru oraz fanem Robina. Jego palec u prawej ręki ma moc naginania rzeczywistości, dzięki czemu mógł oglądać swojego odpowiednika jak zwalcza zło. Pojawił się w świecie tytanów, kiedy Johny Zgniłek uszkodził rękę Robina. Bestia zaproponował nazwać go "Larry", dla uproszczenia. Tę imię zostało przyjęte przez niego.

Chciał naprawić ramię Robina, i chociaż miał dobre intencje nie udało mu się to. Przez nerwy Robina, palec Larrego został złamany, przez co świat został zmieniony. Przypływ energii wyrzucił obydwu do miasta, gdzie spotkali pozostałych tytanów. Po powrocie do wieży wszystko miało być naprawione, ale na scenę wszedł Johny Zgniłek. Wszedł w słup energii, dzięki czemu mógł przekształcić zarówno siebie jak i miasto na swoje podobieństwo. Larry wraz z Robinem udało się go pokonać.

Po walce Larry pożegnał swojego idola. Postanowił on dać Larremu kolejną szanse naprawić jego rękę. Udało się mu to, ale przypadkiem przeniósł Robina do innego wymiaru.

Umiejętności Edytuj

Larry potrafi manipulować tkaniną wszechświata za pomocą jego prawym palcem wskazującym. Możliwości są teoretycznie nieograniczone. Ta moc pozwala mu również do woli podróżować między alternatywnymi wymiarami.

Występy Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Larry był prawdopodobnie inspirowany postacią z Batmana - Bat-Mite.
  • Jego prawdziwe imię to imię Robina pisane wspak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki