FANDOM

Młodzi Tytani: Problem w Tokio

Teen titans.jpg

Młodzi Tytani: Problem w Tokio Edytuj

Opis Edytuj

Tytani próbują złapać nieznanego przestępcę. Po wielu nieudanych próbach udaje im się to. Okazało się, że przestępca jest Japończykiem i pochodzi z Tokio. Robin dowiaduje się tego w trakcie przesłuchania. Niestety przestępca w międzyczasie znika. Tytani postanowili sprawdzić otrzymaną informację i udali się do Tokio. Początek filmu ukazuje bohaterów przelatujących nad Pacyfikiem i docierających do Tokio. Kiedy Tytani trafiają do stolicy Japonii, okazuje się, że żaden z nich nie zna japońskiego. Wtedy Gwiazdka pocałowała Japończyka (co wywołało zazdrość u Robina) w celu przyswojenia nowego języka. Zaraz po tym miasto atakuję potwór. Tytani natychmiast zaczynają z nim walkę, którą przerywa japoński oddział specjalny dowodzony przez Uehara Daizo. Komendant zaprowadza ich do siedziby oddziałów specjalnych. Mówi im jednak, że w Tokio są jedynie turystami. Początkowo wszyscy na prośbę Bestii poszli do wytwórni komiksów. (Okazało się że jest zamknięta). Cyborg poszedł do baru, gdzie można było jeść potrawy w dowolnych ilościach. Robin z Gwiazdką pływali łódką po rzece. Raven chodziła po mieście szukając czegoś co można zrozumieć. Gdy Bestia siedział przed wytwórnią komiksów, podeszła do niego nieznajoma dziewczyna. Po chwili uciekła, a on pobiegł za nią. Wtedy weszła do baru karaoke w którym Bestia musiał zaśpiewać. Kiedy skończył swój występ, dziewczyny podbiegły do niego i zaczęły go całować. Cyborg jadł i jadł, co denerwowało szefa kuchni i obsługę. Założyli się, że Cyborg zje wszystko. Raven chodziła po ciemnych ulicach Tokio i znalazła starą, tajemniczą książkę po angielsku. Tymczasem Robin i Gwiazdka siedzieli razem na dachu jednego z wieżowców, gdzie Gwiazdka próbowała wyznać swoje uczucia, jednak Robin uznał że prawdziwi bohaterowie nie mają na to czasu. Kiedy Robin chodził po mieście, został zaatakowany przez Sico-Teka, z którym walczył w Jump City. Walka kończy się upadkiem Sico-Teka z dachu, w tym momencie pojawia się Daizo oskarżając Robina o morderstwo.Tymczasem Raven, Cyborg, Bestia i Gwiazdka zostali zaatakowani przez dziwne stworzenia. Kiedy Robin był przewożony do więzienia, coś zatrzymało furgonetkę i Robin został uwolniony. By nie zostać rozpoznanym, przebrał się w ciuchy pokonanego złodzieja. W barze rozpoczęła się następna walka. Robin zapytał barmana (Barman znał angielski) czy zna osobnika o nazwie Brushogun. Wtedy budynek został otoczony przez oddział specjalny, który miał uwięzić Robina. Udało mu się uciec, ale zaraz został otoczony ponownie. Z pomocą przylatuje mu Gwiazdka . Uciekli do japońskiej chatki. Robin i Gwiazdka mieli się pocałować, ale w ostatnim momencie weszła reszta Tytanów. Raven opowiedziała o pewnym rysowniku, który narysował piękną kobietę i chciał ją ożywić i użył do tego czarnej magii. Niestety, kiedy mu się to udało, stał się zły. W tym momencie znowu pojawił się oddział specjalny zmuszając Tytanów do ucieczki. Trwały poszukiwania kryjówki Brushoguna znajdującej się w wydawnictwie komiksów. Spotkali tam komandora Uehara Daizo dowiedzieli się, dlaczego nie pozwolił Tytanom się wtrącać i ścigał Robina. Wtedy Daizo za pomocą czarów wyciągnął z palców Broshoguna farby i na papierze stworzył armię oddziału specjalnego i wojowników dopasowanych do każdego z Tytanów. Zaczęła się walka. Kiedy Tytani wygrali, Daizo został aresztowany, a rysownik zniknął mówiąc tylko - "Uratowałeś mi życie". Gdy misja dobiegła końca, Robin i Gwiazdka pocałowali się (Robin zasugerował że mogą być kimś więcej niż przyjaciółmi).

Ciekawostki Edytuj

  • W filmie Robin i Gwiazdka całują się po raz drugi, w całej serii. Pierwszy pocałunek obserwujemy w odcinku sezonu 5 zatytułowanym "Wio!" (ang. Go!), gdy Gwiazdka przyswaja znajomość j.angielskiego.
  • W napisach końcowych brzmi piosenka "Teen Titans".

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki