FANDOM

Modniś

Pobrane

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię Neil Richards
Pochodzenie Anglia
Pobyt Jump City
Gatunek Człowiek
Przynależność Bractwo Zła
Przyjaciele Nieznani
Rodzina Nieznani
Umiejętność Zaawansowane umiejętności technologiczne
specjalizujący się w hipnozie
Broń jego roboty
laska zdolna przywrócić mu młodość
Nie lubi Młodych Tytanów
Głos aktora Malcolm McDowell
Pierwszy raz w Modniś(odcinek)

Historia Edytuj

W swoim pierwszym występie, unieruchomił na krzesłach młodych tytanów. Chciał ich nauczyć poszanowania dla złoczyńców. Tytanom udało się uciec, ale nadal byli uwięzieni w wymiarze Modnisia. Udało im się jednak odkryć, że to miejsce to pułapka, a prawdziwy modniś kontrolował wszystko zza ściany.

Kolejny raz ukazał się w odcinku Rewolucja. Był to 4 lipca, a nic nie podejrzewający tytani oglądali pokaz sztucznych ogni. Zahipnotyzował całe miasto, przekształcił Jump City na podobiznę Londynu z początku XX wieku. Tytani, oczywiście próbowali go zatrzymać, ale on wszędzie miał swoje robotyczne wojska, z którymi tytani mieli niemałe problemy. Modniś schwytał Robina i przekształcił go w starca samemu przywracając sobie młodość. Z powodu starości Robin ledwie mógł chodzić i nie mógł nic zrobić. Pozostali tytani próbowali opracować plan, ale każdy z nich chciał to zrobić na inny sposób. Wszystkie cztery plany nie wypaliły. Udało im się jednak uciec i ukryć w sądzie, tracąc nadzieje. Jednak Gwiazdka zauważyła problem przez który żaden z ich planów nie wypalił - nie wiedzieli wiele o historii, więc postanowili ją zbadać. Robinowi udało się odwrócić przyspieszony proces starzenia się. Nie wiadomo czy udało się o schwytać, czy uciekł.

W odcinku Revven up ( ponownie młody człowiek) był jednym z konkurentów DDD. Jego samochód był wzorowany na Big Benie. Pojawił się również w odcinku Homecoming, Part II, jako jeden z wielu rekrutów Bractwa zła. Tak samo jak pozostali złoczyńcy został pokonany i zamrożony.

Występy Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki