FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Po krótkiej walce z Johnnym Zgniłkiem, Tytani wracają do wieży... by zastać ją kompletnie zrujnowaną. Od razu zaczynają ją przeszukiwać, by znaleźć winowajcę. Bestia ostrożnie odciąga Gwiazdkę na bok, by powiedzieć jej, że wie kto to zrobił... i pokazuje Jedwabka, małą larwę wziętą od Pana Moli w odcinku Randka z przeznaczeniem. Prosi Gwiazdkę by zaopiekowała się Jedwabkiem, gdyż wie, że jego pokój reszta Tytanów na pewno przeszuka i znajdzie larwę. Gwiazdka nie wie czym go nakarmić, więc daje mu kubek (chociaż bardziej to przypomina wazon) Zorkojagód, po których Jedwabek urósł do olbrzymich rozmiarów. Sprawa się wydała, Robin postanowił, że Jedwabek nie może zostać w wieży tytanów. Gwiazdka z bólem rozstaje się ze swoim małym ulubieńcem. Trochę czasu później, Johnny Zgniłek znów atakuje, ale zostaje zjedzony przez przeobrażonego w wielką ćmę Jedwabka (a w zasadzie Larwiszona M-15), który jest kontrolowany przez Pana Moli. Po walce przed Jedwabkiem stanął trudny wybór: wybrać stwórcę – Pana Moli -, czy „mamę” – Gwiazdkę. Nasilające się emocje rozerwały Jedwabka... który powrócił do swojej poprzedniej formy – małej larwy. Robin zgadza się na jego zatrzymanie.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Wrogowie Edytuj

InformacjeEdytuj

  • W tym odcinku pojawia się Jedwabek.
  • Bestia opowiada Gwiazdce pełną tajemnicę.
  • Slajdy, które pokazywał Bestia były to slajdy będące wydarzeniami z odcinka "Randka z przeznaczeniem".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki