FANDOM

Monsieur Mallah

Mallah

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię Monsieur Mallah
Określenie Monkey Man (Timmy Tantrum)
The Gorilla
Mallah
Pochodzenie Francja
Pobyt Tajna baza pod wieżą Eiffela
Gatunek Czujący Goryl
Przynależność Bractwo Zła
Przyjaciele Mózg
Madame Rouge
Generał Immortus
Rodzina nieznana
Umiejętność Inteligencja geniusza
Nadludzka siła
Szybkość
Wytrzymałość
Zręczność
Broń Pistolet laserowy
Zajęcie Dominacja nad światem
Nie lubi Doom patrol
Głos aktora Glenn Shadis

Monsieur Mallah jest czującym gorylem, który jest członkiem Bractwa Zła i najbardziej zaufanym powiernikiem Mózgu. Jest jednym z wrogów Bestii oraz Doom patrol. Jest również jednym z głównych antagonistów piątego sezonu. Jemu i Mózgu podkładał głos nieżyjący już Glenn Shadix.

Historia Edytuj

Mallah rozpoczął swoje życie jako normalny goryl, ale jego zdolności intelektualne (a być może także fizyczne) zostały znacznie zwiększone przez Mózg, przed jego wypadkiem w laboratorium. Przyłączył się do Mózgu w jego planach dominacji nad światem.

Podczas walki z Młodymi tytanami, Bestia przemienia się w goryla i toczą se sobą wyrównaną walkę.

Mallah w odcinku Revved Up został wysłany, by porwać rodzeństwo : Melvin, Timmy'ego oraz Teether'a, którzy posiadając supermoce stanowili zagrożenie dla planów Bractwa. Mallah nieustannie atakował ich, próbując je schwytać, podczas gdy Raven chroni dzieci przed nim. W końcu udało mu się porwać młode trio, ale w tym momencie ujawniły swoje prawdziwe moce i,z pomocą Bobby'ego, pokonały Mallaha bez pomocy Raven.

Podczas ostatecznej bitwy w bazie Bractwa Mallah prawie odwrócił bieg bitwy, ale kiedy zdał sobie sprawę, że przegrał, próbował uciec z Mózgiem. Został zatrzymany przez Robina I Bestię, którzy go schwytali i zamrozili razem z pozostałymi złoczyńcami.

Umiejętności Edytuj

Najważniejszym atrybutem Mallaha jest jego inteligencja na poziomie geniusza oraz umiejętność myślenia i mówienia jak człowiek. Mallah jest również wyszkolony w różnych dziedzinach intelektualnych, w tym w elektronice, fizyce i taktyce.

Jeśli chodzi o jego fizyczne zdolności, posiada naturalną siłę i wytrzymałość goryla, prawdopodobnie znacznie znacznie powiększoną przez ingerencje Mózgu, co wraz ze swoim sprytem pozwala mu zdjąć szeroką gamę supermocnych przeciwników. Walcząc z Tytanami, Bestia zmienił się w goryla i toczyli wyrównaną walkę.

Występy Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Monsieur Mallah często mylony jest z Gorylem Groddem, jednym z wrogów Flasha.
  • W przeciwieństwie do komiksów ta wersja Mallaha nie ma czerwonego kapelusza.
  • Kiedy Bestia zmienia się w goryla, ma niewielkie podobieństwo do Mallaha.
  • W oryginalnym komiksie Mallah był małpą, którą Mózg (kiedy był jeszcze człowiekiem) poddał eksperymentowi, który miał podnieść inteligencje zwierząt. Inteligencja Mallaha została podniesiona do poziomu 178. Nazwał go Monsieur Mallah i kształcił przez prawię dziesięć lat, zanim został jego osobistym asystentem