FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Images-0

Na ziemię w nocy, przybywa statek kosmiczny, z którego ucieka kosmiczny pies -stworzenie. Nad ranem Bestia chcąc pomóc, utrudnia wszystkim dzień. Najpierw chcę pomóc Cyborgowi, który naprawiał samochód, potem chcąc trenować razem z Robinem, zostaje przypadkiem przez niego uderzony, na końcu idzie do pokoju Raven, gdzie z Gwiazdką chcą wywołać ducha za pomocą kryształowej kuli, Bestia przeglądając się w niej przestrasza dziewczyny. Nie mając nic do roboty, chłopak wychodzi z wieży gdzie, spotyka kosmicznego psa, który uciekał przed latającym spodkiem. Bestia, który wyglądał bardzo podobnie do psa, zostaje za niego wzięty i schwytany, Tytani martwiąc się o niego zaczęli go szukać, ale napotkali zielonego psa, i wzięli go za Bestię. Po pewnym czasie pies został złapany, i dopiero wtedy ujawnił, że potrafi mówić. Pomógł dotrzeć do statku, gdzie Bestia był przetrzymywany przez mało inteligentnego olbrzyma, który po pokonaniu przez Tytanów zaczął się słuchać swojego psa, który został jego panem. Odcinek kończy się na tym, że pozostali Tytani przepraszają Bestię, i chcą przyjąć od niego pomoc, którą oferował na początku odcinka.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Sojusznicy Edytuj

  • Kosmiczny pies (debiut) (jedyne wystąpienie)

Wrogowie Edytuj

  • Tłoko (debiut) (jedyne wystąpienie)