FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Miasto bez Tytanów jest słabe i bezbronne. Terra wraz ze Sladem przejmuje je, są gotowi rozciągnąć swe niszczycielskie siły na inne rejony kraju, a potem świata. A jednak, przy patrolowaniu regionów Jump City, Terra spotyka Tytanów, całych, zdrowych i wściekłych. Bez problemu uzyskują przewagę w walce, bez litości zmuszając dziewczynę do ucieczki. Prosi Slade’a, by jej pomógł – odpowiedzią na to jest Ternion (połączeni w jedność Plazmus, Popielarz i Zwarciarz). Kiedy Terra wraca do Slade’a, ten jest wściekły i używa wobec niej siły. Terra zmienia zdanie - nie chce już walczyć. Jednak nie może odejść, gdyż jej nowy kostium jest połączony do jej układu nerwowego, więc Slade ma nad dziewczyną całkowitą kontrolę. W międzyczasie Tytanom udaje się zgładzić Terniona, a Bestii – odnaleźć tajną kryjówkę Slade’a. Odnajduje tam pobitą Terrę, która mówi mu, by ją zabił. Bestia tego nie robi i zostaje zaatakowany przez Terrę pod kontrolą Slade’a. Jednak Bestia stara się przemówić dziewczynie do rozsądku. Terra ma już zadać ostateczny cios, kiedy do kryjówki wkraczają Tytani, grożąc jej, że jeśli to zrobi, to zginie z ich ręki. Terra słuchając Bestii odnajduje siłę, by przeciwstawić się kontroli Slade’a i przełamuje jego moc. Atakuje i spycha Slade’a wprost w lawę, zabijając go. Niestety, jej moce aktywowały wulkan, który jest w stanie zniszczyć całe miasto. W geście odkupienia Terra poświęca się, powstrzymując erupcję. Został po niej tylko kamienny posąg, na którym później Tytani umieszczają plakietkę „TERRA – MŁODY TYTAN – PRAWDZIWY PRZYJACIEL”.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Wrogowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki