FANDOM

Płomień

HotSpot.jpg

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię Izajasz Crockett
Pochodzenie Maroko
Pobyt Maroko
Gatunek człowiek
Przynależność Młodzi tytani
Przyjaciele Robin
Argent
Rodzina nieznana
Umiejętność lot
pirokineza
nadludzka wytrzymałość
Broń żadna
Zajęcie walkę z przestępcami
Nie lubi Madame Rouge
Pierwszy raz w Stawka większa niż wszystko

Płomień jest super bohaterem i honorowym tytanem.

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o jego przeszłości, ale wydaję się być mieszkańcem Maroka. Przez długi czas pracował solo, aż do odcinka Stawka większa niż wszystko, gdzie Mistrz gry przeniósł o do innego wymiaru. walczył z Robinem i przegrał, przez co został wessany do rubinowego amuletu mistrza.Jednak Robinowi udało się go pokonać, dzięki czemu mógł powrócić. Robin dał mu komunikator i mianował honorowym tytanem.

Komunikator stał się centralnym punktem w planach Bractwa zła. Madame Rouge po niezdobyciu komunikatora Grizlołaka, została wysłana po jego komunikator. Za pomocą swoich usprawnień przekształciła się w Robina i próbowała namówić go do oddania urządzenia. Płomień jednak zauważył, że to nie jest prawdziwy Robin. Chłopak został obezwładniony i pozwany przez Rouge, która zmieniła swój wygląd na wygląd Płomienia, dzięki temu Robin dał jej swój komunikator.

Płomień został przewieziony do siedziby Bractwa zła, gdzie został zamrożony jako trofeum. Po ataku tytanów na bazę, on i inni jeńcy zostali uwolnieni przez Masa i Menosa, i szybko dołączyli do walki. Razem z Jinx i Grizlołakiem zamierzali zemścić się na Madame Rouge. Był widziany razem z innymi bohaterami w wieży Młodych tytanów.

Umiejętności Edytuj

Płomień posiada zdolność do przekształcania swojego organizmu do nieznanej ognistej substancji, dzięki czemu potrafi latać oraz strzelać ognistymi kulami. Jest on również bardzo zwinny. Posiada on również nadludzką wytrzymałość.

Występy Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki