FANDOM

Potwór (Czysty Strach)

FearItselfMonster.png

Płeć nieznana
Określenie Potwór
Pochodzenie Koszmar Świra (film), umysł Raven
Gatunek nieznany
Umiejętność Teleportacja

Wywoływanie strachu Walka Wręcz

Broń Macki

Łapy

Pierwszy raz w Czysty strach

Historia Edytuj

Potwór pochodzi z filmu ,,Koszmar Świta'' gdzie pełni funkcję głównego antagonisty.

Kiedy Tytani walczą z Kontrolnikiem, ten za pomocą pilota ożywia makietę potwora aby walczył z nimi. Robinowi jednak udaje się powstrzymać go dzięki użyciu zraszaczy. Bestia, który znał Koszmar Świra, po walce chciał kupić egzemplarz tego filmu. Sprzedawczyni dała mu go za darmo.

Nocą tego samego dnia Tytani oglądają otrzymany wcześniej horror. Potwór przedstawiony był tam jako postać w długim płaszczu, wystającymi z dołu mackami i czerwonym punkcikiem w miejscu gdzie powinna być twarz. Film zrobił wrażenie na wszystkich Tytanach. Tylko Raven mówiła, że się nie boi. Nocą słyszą krzyk i zbiegają się w miejsce gdzie przedtem oglądali film. Po chwili potwór wyłania się z ciemności zdejmując płaszcz i ukazując prawdziwe oblicze. Wystraszeni Tytani atakują stwora, w tym czasie moce Raven znikają. Po pewnym czasie również koszmar znika. Tytani zaczynają przeczesywać wieżę. Po pewnym czasie potwór znowu atakuje porywając Bestię. Gdy dochodzą do pokoju robotów (sądzili, że to Gadżeciarz ożywił potwora za pomocą pilota), zauważają, że pilot Gadżeciarza jest na miejscu. Po chwili potwór znów wyłania się z ciemności i wciąga Robina przez ścianę. Pozostali zaczynają ich szukać. Po porwaniu Gwiazdki przez mroczne szczury w piwnicy, Raven i Cyborg wyruszają by uratować pozostałych. Kiedy Raven idzie naprzód, Cyborg (który został z tyłu) prawdopodobnie zostaje schwytany przez potwora. Raven ucieka windą. Krótko po wyjściu z niej wyłania się potwór i mroczne stworzenia. Raven powtarza, że się nie boi. W końcu jednak sama sobie przyznaje, ze czuje strach i odzyskuje moce. Dzięki nim niemal natychmiast niszczy potwora i pozostałe stwory.

Potem budzi się i widzi pozostałych. Robin dochodzi do wniosku, że pojawienie się potworów było spowodowane brakiem strachu Raven. Powtarzała sobie, że się nie boi, mimo, że czuła strach, a przez to jej strach musiał znaleźć inne wyjście by się wydostać.

Ciekawostki Edytuj

  • Potwór mógł wydostać się z filmu przez kłamliwe przekonaniu Raven o jej braku strachu.
  • Prawdopodobnie celem potwora- jak i reszty istot strachu- było wywołanie u Raven strachu poprzez oddzielenie jej od reszty Tytanów.
  • Jest głównym antagonistą filmu Koszmar Świra.
  • W Koszmarze Świra, jak i na makiecie, potwór nosił długi płaszcz zakrywający jego prawdziwy wygląd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki