FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Revved Up The end.jpg

Ding Dond Daddy ukradł walizkę, należącą do Robina. Aby ją odzyskać, Tytani muszą pokonać DDD w wyścigu.

DDD za pomocą promienia pozbawił Gwiazdkę i Raven możliwości latania. Panie muszą dotrzeć do mety na nogach, lecz Gwiazdka znajduje małą ciężarówkę obładowaną kurami, która ich podwiezie. Cyborg, który jedzie swoim samochodem razem z Bestią, pozbawia DDD kół, ale pojawił się jego team techniczny i zamontował mu nowe koła. Robin omal nie przejął walizki, lecz drogę zajechał mu inny motocykl - jechał nim kierował Czerwony X, który również miał zamiar zdobyć walizkę. Gwiazdka i Raven wysiadły na stacji benzynowej i spotkały tam Gizma. Gwiazdka tłumaczy mu całą sytuację, lecz Gizmo jedzie bez nich by samemu zdobyć tajemniczą walizkę i informuje innych wrogich bohaterów o wyścigu. Ekipa techniczna DDD próbuje uszkodzić samochód Cyborga. Gwiazdka i Raven w przebraniu dwóch robotów wsiadają do autobusu, w którym są złoczyńcy. Robin i Czerwony X walczą między sobą na motocyklach, podczas gdy tuż przed nimi jest DDD. Robin wówczas mówi do X’a, że zawartość walizki jest cenna tylko dla niego samego. W autobusie Gwiazdka i Raven zostały zdemaskowane, lecz jak się potem okazało, dziewczyny dały sobie radę z wrogami i przejęły kierownicę. Tymczasem Ekipa techniczna DDD dogania Cyborga i Bestię, i rozkładają samochód jeszcze bardziej. Cyborg w końcu decyduje się, aby Bestia zasiadł za kółkiem i sam zajmuje się rywalami. Przy tunelu ekipa techniczna DDD zostaje pokonana, natomiast Bestia ciągnie Cyborga jako koń dorożkowy. DDD zamraża za sobą lodem ulicę, utrudniając jazdę Robinowi i Czerwonymi X’owi, dodatkowo rzuca na nich bomby. Czerwony X nadział się na jedną z nich i stracił motor, lecz Robin złapał go i wiezie jako pasażera. Czerwony X eliminuje z wyścigu złoczyńców, wezwanych przez Gizma, włącznie z nim. Tuż przed metą Robin wykopuje DDD z jego samochodu i dzięki temu jako pierwszy przekracza linię mety. Po chwili dołączają kolejni tytani i Robin postanawia ujawnić im zawartość walizki. W tym momencie kończy się odcinek i nie wiadomo, co zawiera walizka.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Przeciwnicy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki