FANDOM

Robin

Tumblr ma9lgb3W0D1rgw6mdo1 400

Płeć Mężczyzna
Prawdziwe imię Dick Grayson
Określenie Czerwony X(jedynie w Maski)
Pochodzenie Ziemia
Pobyt Jump City
Gatunek Człowiek
Przynależność Młodzi Tytani
Slade (dawniej, przymusowo)
Przyjaciele Gwiazdka (miłość)

Raven
Bestia
Cyborg

Rodzina Batman (przybrany ojciec)
Młodzi Tytani
Umiejętność Walka wręcz
Umiejętność posługiwania się różnego rodzaju gadżetami
Wysportowany
Broń Kijek
Bumerangi
Zasłony dymne
Eksplodujące kule
Zajęcie Zwalczanie przestępczości
Nie lubi Kiedy ktoś go nie słucha
Gdy ktoś grozi jego przyjaciołom
Ukazywać uczuć (w większości przypadków)
Głos aktora Grzegorz Drojewski, Marcin Hycnar (polski)

Scott Menville (angielski)

Pierwszy raz w Dziel i rządź

„To proste.

Istnieje dobro i zło. [...]

Linia pomiędzy nimi jest wyraźna.

Jednak czy zawsze?”

Główny bohater całego serialu i sezonu pierwszego.

OsobowośćEdytuj

Robin jest liderem Młodych Tytanów. Pomimo, że w przeciwieństwie do reszty zespołu, nie posiada, żadnych nadprzyrodzonych mocy, za to jest bardzo biegły w walce i niekiedy nawet sprawia wrażenie, że robi to lepiej od innych. Ma bardzo charyzmatyczny charakter przy czym jest niesamowicie odważny. Nie ma żadnych lęków, choć stawiając swoje zajęcie ponad wszystko inne, potrafi stracić kontakt z rzeczywistością. Nie może usiedzieć na miejscu kiedy w grę wchodzi ratowanie miasta lub życia ludzi. Jest silny, wysportowany i sprytny. Ma wysokie poczucie sprawiedliwości. To urodzony przywódca. Wielu uważa, że jest podobny do Slade'a, co bardzo go drażni (odc. Praktykant cz.1). Mimo to w odcinku Praktykant cz. 2 sam przyznaje się do tego, ale zaznacza, że w przeciwieństwie do niego, on ma przyjaciół.

WyglądEdytuj

Tumblr l6ujj2J3Cp1qc9sbq

Robin

Robin ma średniej długości czarne sterczące włosy. Nie znany jest kolor jego oczu ponieważ w trakcie show nigdy nie ściągał swojej maski (można jednak podejrzewać, że są niebieskie). W stosunku do reszty drużyny raczej nie jest szczególnie wysoki. Ma stały i niezmienny strój przez prawie cały serial. W jego skład wchodzi; czerwona koszulka z zielonymi krótkimi rękawami, a na niej z lewej strony, czarna przyszywka z żółtą literą R. Do tego zakłada zielone spodnie i rękawiczki oraz żółty pas, w którym trzyma przedmioty wykorzystywane w trakcie walki. Ważną częścią jego stroju jest peleryna - czarna na wierzchu i żółta pod spodem, zapewnia mu ochronę przed ogniem (odc. Stawka większa niż wszystko). Jego buty maja prawdopodobnie metalową podeszwę. Robin jest najbardziej "kolorową" postacią w drużynie.

RodzinaEdytuj

Rodzice Robina mieli na imię John i Mary Grayson. Po ich śmierci został wychowankiem Batmana. Teraz jego rodziną są Młodzi Tytani oraz Bruce Wayne, Komisarz Gordon, wujek, ciocia, Barbara Gordon, Bateria i Papuga Annie.

MiłośćEdytuj

Starfire010

Niewiele po poznaniu

Robin podkochuje się w Gwiazdce, zresztą z wzajemnością. Ich znajomość rozpoczęła się w momencie, kiedy ta przybyła na Ziemię jako uciekinierka ze statku kosmitów. Była to najbliższa planeta, na której dziewczyna mogła się schronić. Trafiła na ulice miasta Jump City gdzie próbując oswobodzić się ze specjalnych kajdanek (które blokowały jej możliwość miotania kulami energii) niszczyła wszystko co stanęło jej na drodze. Robin i Gwiazdka walczyli ze sobą, a po stronie chłopaka szybko stanęli również Bestia, Cyborg i Raven - to właśnie jej pomysłem było zaprzestanie walk i próba rozmowy Zadania tego podjął się Robin - uwolnił dziewczynę z kajdanek, w czego efekcie ta pocałowała go. Jak się później okazało miało to na celu tylko i wyłącznie "nauczenie się" języka, żeby móc przekazać innym, aby zostawili ją w spokoju. W odcinku zatytułowanym "Narzeczony", Robin był zazdrosny o to, że Gwiazdka miała wyjść za mąż, natomiast w filmie pełnometrażowym "Młodzi Tytani - problem w Tokio" dochodzi między nimi do pierwszego - prawdziwego - pocałunku.

CiekawostkiEdytuj

  • Robin w języku angielskim znaczy tyle co "rudzik" - gatunek małego ptaka
  • W odcinku "Ile trwa wieczność?" Robin przyjmuje nową tożsamość - Skrzydło (ang. Nightwing), co jest nawiązaniem do późniejszego pseudonimu Dicka Graysona w mainstreamowych komiksach DC Comics.
  • W odcinku "Nawiedzony" (ang. "Haunted") dokładniej, w momencie gdy Raven wchodzi do umysły Robina, można dostrzec sceny nawiązujące do jego przeszłości. (Złożeni przysięgi Batmanowi i wspomnienie rodziców)
  • W odcinku "Kłamstwo" podaje swoje prawdziwę imię.
  • Fani Młodych Tytanów łaczą go z Gwiazdką i Raven.
  • Robin, podobnie jak Raven nie lubi okazywać uczuć.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki