FANDOM

Tamaran01.jpg

TamaranEdytuj

Jest to planeta położona w innym układzie słonecznym niż nasz. Jest to miejsce urodzenia Gwiazdki oraz jej starszej siostry Komety. W trakcie całej serii pojawia się jedynie w odcinku Narzeczony, a którym Młodzi Tytani udają się wraz z młodą kosmitką na jej rodzinna planetę, gdzie ta - dla dobra swojego narodu - ma wyjść za mąż.

WyglądEdytuj

Tamaran02.jpg

Tamaran dość znacząco różni się od Ziemi. Planeta widoczna z kosmosu ma kolor biały, pokryty ciemnoróżowymi pęknięciami bądź deltami rzek. Prawdopodobnie panuje tam gorący klimat. Niebo tam ma intensywny fioletowo-różowy kolor bez względu na porę dnia. Nie znajdują się tam także żadnego rodzaju drzewa ani trawy - ziemia jest całkowicie pozbawiona roślinności. Teren ma charakter piaszczysko-skalisty z bardzo dobrą i daleką widocznością. Na jednej ze skał znajduje się zamek, który zamieszkują ludzie. Mimo, że wygląda na planetę pozbawioną atmosfery, to można tam przebywać bez potrzeby zakładania specjalnych kombinezonów.

MieszkańcyEdytuj

Tamaran04.jpg

Ludność Tamaranu również jest zupełnie inna od Ziemskiej. Mieszkańcy planety są o wiele silniejsi niż normalni ludzie. Są w stanie unieść ogromne przedmioty bez najmniejszego wysiłku. Większość z nich różni się od siebie wyglądem zewnętrznym jednak wszyscy mają fioletowego koloru stroje i rude włosy.

CiekawostkiEdytuj

  • Kometa jest jedyną osobą na Tamaranie, która miała czarny strój i włosy
  • Kolor włosów Gwiazdki także różni się od włosów przeciętnego mieszkańca Tamaranu - jest bardziej czerwony i intensywny
  • Obecnie planetą rządzi Galfor - opiekun Gwiazdki z czasów dzieciństwa

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki