FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Mlodzi-tytani-s04e45-trok.png

Tytani zauważyli, że na niebie leci jakiś statek ścigany przez dwa mniejsze. Obserwują krótką, ale zaciętą walkę, w której ścigany Pilot zniszczył 2 goniące go statki. Miał na imię Valior. Wyznał on tytanom, że za atakiem stoją Lokriksy – zabójcze cyber maszyny, które chcą władzy w całej naszej galaktyce. Tytani chcą mu pomóc i wyruszają z nim na Centrie - planetę, z której pochodzą te maszyny. Podczas lotu, statek atakują Lokriksy. Podczas bitwy Gwiazdka omal nie spowodowała eksplozji dezintegratora i Valior zaczął na nią krzyczeć - potem powiedział jej, że nie potrzebuje pomocy od troka, co bardzo obraziło Gwiazdkę. Gdy statek zbliżył się do planety zabójczych maszyn, okazało się iż chroni ją pole minowe. Gwiazdka ma je usunąć. Przy przesuwaniu min, dziewczyna potrąciła detonator i mina wybuchła, ale na szczęście Gwiazdka zdążyła z nią odlecieć na bezpieczny dystans. Gdy Gwiazdka i Cyborg powiedzieli Robinowi o tym, jak Valior nazywa dziewczynę, ten się zdenerwował. Gdy ekipa wylądowała na Centrie, Valior każe Gwiazdce pilnować statku, ale tym razem dziewczyna odmawia i idzie z nimi. Tytani (oprócz gwiazdki) walczą z maszynami, a Gwiazdka i Valior lecą z dezintegratorem. Valior uruchomił swoje urządzenie, ale został uwięziony we wnętrzu pola siłowego. Gwiazdka jednak go wyciągnęła, ratując mu życie.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Wrogowie Edytuj

  • roboty
  • lokriksy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki