FANDOM

Tytani wschodu83956.jpg

Pierwsze chwile istnienia drużyny

Tytani Wschodu - grupa superbohaterów. "Oddział" Młodych Tytanów. Grupa debiutuje w odcinku Tytani Wschodu cz.1. Grupa na początku nie jest zbyt zgrana, ale potem udaje jej się znaleźć "wspólny język".

Historia Edytuj

Cyborg miał wyruszyć pomóc Tytanom Wschodu w zbudowaniu nowej wieży. Spotkał ich kłócących się w całej zniszczonej wieży. Szybko zaczęli pracę. W pewnym momencie Mas i Menos zrzucili dwa wiadra. Jedno upadło Szybkiemu na głowę a na drugim pośliznął się. Nie mógł przestać strzelać z jednego ze sprzętów. Przypadkowo zniszczył zbiornik z wodą i zalał wieżę. Drużyna znowu się pokłóciła. Nagle dowiedzieli się, że gdzieś dzieje się coś złego. Wyruszyli na misję. Podczas misji Tytanom nie szło zbyt dobrze. Później pomógł im Cyborg. Udało im się pokonać wroga. Gdy wrócili zabrali się za naprawianie wieży. Po jakimś czasie skończyli. Do Cyborga zadzwonił Robin, by wracał do Jump City. Ten miał już odjeżdżać, jednak zatrzymali go Tytani Wschodu z prośbą, by został ich przywódcą. Cyborg nie wiedział co powiedzieć, gdy nagle drzwi same się zamknęły. Otoczyli ich roboty Krwiaka. Drużyna rozdzieliła się. Cyborg po pokonaniu wielu robotów spotkał samego Brata Krwiaka, który powiedział, że Cyborg obiecał mu siedzibę. Każdy z Tytanów Wschodu został złapany, jednak udało im się uciec, a Cyborgowi pokonać wroga. Rozładował się, jednak przyjaciele go naładowali. Ten postanowił zostać tam na stałe. Nie wiedział jednak, że jego nowa drużyna została zahipnotyzowana przez Krwiaka. Ci podglądali nowego przywódcę podczas kłótni z Robinem.

Wieczorem Szybki próbował skontaktować się z szefem, jednak nowy przywódca przeszkodził mu w tym. Cyborg przygotował im spaghetti, jednak ci zaatakowali go. Ten zauważył, że Brat Krwiak wyprał im mózgi. Zaczęli z nim walczyć. Walka trwała dosyć długo. W pewnym momencie ,gdy Cyborg rozmawiał z walczącą z nim Żądełko ta odzyskała przez chwilę kontrolę, jednak nie na długo. Udało im się go pokonać. Ten obudził się przywiązany do stołu. Krwiak ujawnił mu, że chce być taki jak on i zaproponował mu dołączenie do niego. Cyborg odmówił. Wróg chciał go rozebrać na części, by wiedzieć co go napędza. Uratowali go Młodzi Tytani. Zostali jednak zamknięci. Wymknęli się i przechodzili obok robotów ukryci. Tymczasem Krwiak miał przemienić Tytanów Wschodu w robotów i przebadać tych, którzy przeżyją. Żądło odzyskała kontrolę, lecz ten odebrał jej ją. Nagle wbiegł tam Cyborg i reszta Młodych Tytanów. Zaczęli walczyć z Tytanami Wschodu. Wróg teleportował się z robotem na dach wieży. Walczyli, jednak Cyborg przegrywał. Nagle przy Tytanach pojawiła się armia robotów. Ci zostali pokonani a Krwiak nadal męczył robota, co go napędza. Ten odzyskał części od innych robotów i ostatecznie udało mu się pokonać wroga. Cyborg postanowił wrócić do starej drużyny oddając przywództwo Żądło.

Członkowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki