FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Mlodzi-tytani-s03e38-tytani-wschodu-cz-1

Cyborg jedzie T-ercedesem do wieży Tytanów Wschodu, która jest dopiero w budowie. Kiedy dociera na miejsce zauważa, że budowla jest w fatalnym stanie, gdyż Tytani Wschodu są bardzo kiepsko zgrani. Zastaje tam: Wodnika, Szybkiego, Żądło oraz – wcześniej zupełnie niewidzianych – Masa i Menosa. Ich moc polega na bardzo szybkim poruszaniu wymagającym dotykania się. Różnią się tylko kostiumami; Mas ma znak „+”, a Menos „-”. Mówią po hiszpańsku. To jedyni zgrani ze sobą Tytani Wschodu. Po nieudanej próbie poprawienia stanu wieży, ktoś atakuje miasto. Dzięki Cyborgowi, Tytanom Wschodu udaje się wreszcie zgrać i pokonują przestępcę. Po chwili jest zbliżenie jego kombinezonu na którym widnieje mała, czerwona odznaka Roju. W następnej chwili jest pokazany Brat Krwiak. Okazało się, że właśnie zgrał kody do ich nowej siedziby. Po powrocie do wieży, Tytani Wschodu znowu zabierają się do budowy wieży - tym razem skutecznie. Tuż po skończeniu budowy do Cyborga dzwoni Robin i mówi, że ma wracać. Tytani Wschodu próbują go namówić żeby został. Proponują nawet przywództwo. W tym momencie drzwi garażu się zamykają i Tytani Wschodu zauważają tajemnicze postacie, w ciemnych płaszczach, a każdy z nich na odznakę Roju. Rozpoczyna się bitwa. Kiedy Żądło zrywa jednemu płaszcz widać, że to roboty zrobione według schematu Cyborga. Wkrótce Cyborg spotyka Brata Krwiaka i zaczynają walczyć. Po chwili Krwiak powala Cyborga i rozrywa go na strzępy. Wtedy Cyborg strzela w niego czystą energią i włącza system obronny, który atakuje Krwiaka. Po bitwie do Cyborga znowu dzwoni Robin i każe mu wracać. Wtedy Cyborg podejmuje decyzję: zostaje przywódcą Tytanów Wschodu.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Tytani Wschodu Edytuj

  • Zwinny (pod wpływem Brata krwiaka)
  • Mas y Menos (debiut) (pod wpływem Brata krwiaka)
  • Żądło (pod wpływem Brata krwiaka)
  • Wodnik (pod wpływem Brata krwiaka)

Wrogowie Edytuj