FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Robin próbuje namówić Cyborga do powrotu, ale ten kompletnie nie liczy się z jego zdaniem. Tytani Wschodu rozmawiają z Bratem Krwiakiem - twierdzi on, że wkrótce będzie gotowy, aby Cyborg się dowiedział że są z nim. Gdy Cyborg robi Domowe Spaghetti swoim kolegom, ci ujawniają swoją tajemnicę, atakując Cyborga. Zaczyna się bitwa. Tytani Wschodu mają przewagę, więc Cyborg próbuje wezwać pomoc, ale Tytani Wschodu zakłócają sygnał. Żądło razi Cyborga i ten mdleje, a potem budzi się przykuty do stołu. Podchodzi do niego Brat Krwiak - okazuje się, że zbudował sobie takie samo mechaniczne ciało jakie ma Cyborg. Mówi, że będzie mógł całkiem kontrolować swoich uczniów, jeśli odpowiednio ich zmodyfikuje. Każe Wodnikowi, Szybkiemu i reszcie rozebrać Cyborga. Nagle do akcji wkraczają Młodzi Tytani i ratują Cyborga. Wtedy Krwiak twierdzi, że jeśli nie może poeksperymentować na Cyborgu, to zrobi to na Tytanach Wschodu. Następnie z nimi ucieka, a Młodych Tytanów zamyka w wielkiej kopule. Gwiazdka uwalnia Cyborga, przywiązanego do stołu. Robin mówi, że chociaż sygnał Cyborga był słaby, to jednak dotarł. Cyborg rozbiera kopułę, a gdy się wydostają, tytan wyjawił, że jego elektroniczne oko nie widzi w ultrafiolecie i okrywa Tytanów niebieską poświatą dzięki czemu pozostają niewidoczni (ponieważ roboty Krwiaka mają elektroniczne oczy) . Grupa dochodzi do Krwiaka i atakuje. Kiedy Tytani odnoszą zwycięstwo, zjawia się Krwiak i teleportuje się z Cyborgiem na górę wieży, a jego uczniowie się uwalniają. Na wieży zaczyna się walka Tytanów i uczniów Roju. Nagle atakują roboty. Krwiak rozrywa Cyborga i go przewraca. Wtedy Cyborg udowadnia, że to nie maszyna potrafi pokonać Krwiaka, tylko ON – Cyborg. Następnie roboty zaczynają się rozwalać, a części lecą ku Cyborgowi i go naprawiają. Kiedy ten jest już cały, pokonuje Krwiaka i wszystko wraca do normy. Cyborg decyduje się wrócić do Młodych Tytanów, a Żądło mianował na przywódczynię "wschodniej ekipy".

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Tytani Wschodu Edytuj

Wrogowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki