FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Kolejny raz Tytani razem z Terrą niweczą plany Slade’a, jednak coś jest nie tak... Po bitwie cała szóstka wraca do Wieży i tam każdy zajmuje się już sobą. Niespodziewanie do pokoju Terry, która wysyła do kogoś wiadomość przez laptop, ktoś puka. Okazuje się to być Bestia, który wręcza dziewczynie prezent – pudełeczko z lustrem w kształcie serca – i zaprasza na randkę. Dziewczyna, zmieszana, odmawia, co wywołuje głęboką rozpacz u Bestii. Jednak ostatecznie Terra zaproponowała randkę i oboje wybierają się do wesołego miasteczka. W międzyczasie Wieża Tytanów zostaje zaatakowana przez kilkaset robotów Slade’a, ponieważ system alarmowy nie wykrył wrogów. Tytani starają się odeprzeć atak. Tymczasem Slade przerywa romantyczny moment zakochanym i jest zainteresowany dziewczyną. Bestia stara się bronić jej najlepiej jak umie, aż w końcu ratują się ucieczką do sali luster. Tam Bestia zostaje zapędzony w ślepy zaułek i Slade odkrywa przed nim prawdziwą twarz Terry... Okazuje się, że dziewczyna przez cały czas pracowała dla Slade’a - a on ją wysłał, by odkryła słabe strony Tytanów, ich lęki i wszystko, co potrzebne, by zniszczyć drużynę od wewnątrz. Bestia nie wierzy, póki sama Terra mu tego nie mówi. Dziewczyna próbuje się tłumaczyć, lecz Bestia odrzuca ją. Terra wydaje się być w szoku, lecz podąża za swoim nowym mistrzem.

Postacie Edytuj

Młodzi tytani Edytuj

Wrogowie Edytuj