FANDOM

Zwarciarz

Overload.png

Pobyt Jump City
Gatunek potwór elektryczny
Przynależność Slade
Bractwo Zła
Umiejętność Zdolny do absorbowania i rozładowania ogromnych ilości energii elektrycznej
Możliwość przejęcia jakiejkolwiek maszyny elektrycznej
Broń wszelkiego rodzaju maszyny
Pierwszy raz w Auto jego marzeń

Historia Edytuj

Zwarciarz pierwszy raz wystąpił w odcinku Auto jego marzeń, gdzie najechał elektroniczny sklep. Cyborg odkrył, że słabością potwora była woda. Zwarciarz uciekł, a nowe auto Cyborga zostało skradzione. Postanowił natychmiast go szukać. Z pomocą Raven odnalazł pojazd, który ukradł Gizmo, ale pech chciał, że T-car rozbił się o transporter więzienny, w którym był zwarciarz. Nie tracąc czasu przejął auto Cyborga. Był on pewien, że chłopak nie będzie wstanie zniszczyć swój samochód, aby go pokonać. Jednak Cyborg znalazł w sobie odwagę by pokonać Zwarciaża za wszelką cenę.

Slade zreflektował Zwarciarza, aby razem z Popielarzem i Plazmusem, pokonać młodych tytanów. Niestety zawiódł Slade'a.

W kolejnym odcinku Slade połączył trzech złoczyńców w jednego o nazwie Ternion. Nawet połączone siły potworów nie byli w stanie pokonać tytanów.

Jakiś czas później został zrekrutowany przez Bractwo zła. Uczestniczył w pokonaniu Grzmora, Błyskawicy obok I.N.S.T.I.G.A.T.O.R.a oraz Steamrollera. Został jednak pokonany przez kilowata, który wchłonił jego elektryczność, pozostawiając jedynie kartę obwodu.

Występy Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki